15:47 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

محصولات شیمیایی

درآمد ۲۳ میلیارد ریالی "وپترو" از محل سود سهام
سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی با رشد ۹۳۴ درصدی به مبلغ ۲۵ هزار و ۳۰۳ میلیارد ریال رسیده است.
رشد ۲۱۶ درصدی پورتفوی بورسی "پردیس"
بیشترین ارزش بازار سرمایه‌گذاری پردیس در مردادماه متعلق به صنعت «محصولات شیمیایی» با ۳ هزار و ۹۵ میلیارد ریال بوده است.
ارائه گزارش عملکرد و پیش بینی سود و زیان سناریو محور
شرکت‌های دو صنعت محصولات شیمیایی و پالایشگاهی علاوه بر ارائه پیش‌بینی عملکرد مکلف به ارائه پیش‌بینی سود و زیان سناریو محور شدند.
سودسازی درخشان صنایع بورسی در سال ۹۹
بررسی اجمالی سال مالی صنایع بورسی طی سال ۹۹ نسبت به سال پیشین نشان می دهد بیشتر صنایع بورسی توانستند در بازه زمانی مذکور سود خالص و سود تقسیمی بیشتری را نسبت به سال ۹۸ به ثبت برسانند. بر اساس آمار ها از میان ۴۷ صنعت فعال در بازار تنها ۴ صنعت از رشد سود خالص جاماندند و در زمینه سود تقسیمی نیز تنها یک گروه نتوانست در رالی صعودی EPS صنایع بورسی قرار داشته باشد. در این میان صنایع بزرگ بازار مانند فرآورده های نفتی، فلزات اساسی و محصولات شیمیایی از گروه های برجسته صعودی در این دوران بودند.
«ومعادن» نماد پرطرفدار حقیقی‌ها و «تاپیکو» نماد پرطرفدار حقوقی‌ها
سه نماد «تاپیکو»، «فولاد» و «ذوب» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «ومعادن»، «جم‌پیلن» و «شاراک» معطوف بود.
"وهامون" آماده عرضه اولیه فردا معرفی شد / وجه تمایز نسبت به رقبا
مدیرعامل سرمایه‌گذاری هامون صبا ضمن اعلام آخرین وضعیت مالی و عملکردی، وجه تمایز این شرکت را پرتفوی سرمایه‌گذاری متنوع و بازدهی متوسط ۱۴۴ درصدی طی سه سال اخیر دانست.
خرید ۸۳ درصد حقیقی‌ها
در جریان معاملات سومین روز هفته، افراد حقیقی ۸۳ درصد یعنی چهار هزار و ۱۰۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان پنج درصد از کل معاملات شد.
کسب بازدهی ۱۴۴ درصدی «وهامون» طی سه سال اخیر
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری هامون صبا وجه تمایز این شرکت را در پرتفوی سرمایه‌گذاری متنوع دانست که طی سه سال اخیر به طور متوسط بازدهی ۱۴۴ درصدی را کسب کرد. این رقم به طور میانگین ۱۰ درصد بالاتر از بازدهی شاخص کل طی این مدت بوده است.
«برکت» در سودای صعود به قله!
نماد برتر - «مواد و محصولات شیمیایی» با ۴.۰۰۲ میلیارد ریال بیشترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری بخش «پذیرفته‌شده در بورس» را به خود اختصاص داده است.
4 همت سود در انتظار سهامداران «وصندوق»
نماد برتر - «وصندوق» در سال گذشته به لطف سودآوری مطلوب شرکت‌های تابعه، به سود قابل توجهی دست یافت که به جیب سهامداران نیز خواهد رفت.
سرمایه‌گذاری خارجی در صنعت ۲ برابر شد/ آلمان‌ها صدرنشین شدند
نماد برتر- در ۱۱ ماهه پارسال حجم سرمایه‌گذاری خارجی مصوب در بخش صنعت، معدن و تجارت نسبت به مدت مشابه سال قبلش ۱۱۳ درصد افزایش داشته و آلمان، چین، کانادا، اتریش و ترکیه بیشترین حجم سرمایه‌گذاری را در کشور انجام داده‌اند.
مشخصات کلی شرکت ۱۵۰ میلیاردی آماده عرضه ۲۰ درصدی سهام در بورس
نماد برتر- شرکت آریان کیمیاتک با سرمایه ۱۵۰ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس تهران درج شد و در صف عرضه اولیه ۲۰ درصدی سهام ایستاد.
شرکت دارویی، آرایشی و بهداشتی آریان کیمیا تک درج شد
نماد برتر- شرکت دارویی، آرایشی و بهداشتی آریان کیمیا تک با نماد "کیمیاتک" در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.
سرمایه گذاری خارجی ۱.۴ میلیارد دلاری با صدرنشینی ۴ کشور در ۹ ماه
نماد برتر- وزارت صنعت از سرمایه گذاری خارجی ۱.۴ میلیارد دلاری در ۹ ماهه سال جاری با صدرنشینی آلمان، چین، ترکیه و انگلستان خبر داد.
رشد۸.۴ درصدی تولید و کاهش ۳۷ درصدی صادرات فولاد/ آمار سرمایه گذاری خارجی
نماد برتر- در برابر رشد ۸.۴ درصدی تولید شمش فولاد در هشت ماه سال جاری، صادرات محصولات فولادی با کاهش ۳۷ درصدی روبرو شد .